Thursday, May 21, 2009

snake4

snake4 ერთ-ერთი იმ თამაშთაგანია, რომელმაც ლინუქსი შემაყვარა. მარტივია, ფერადია,სწრაფად აგროვებ ქულებს და ა.შ. მას შემდეგ რაც ე.წ. "ფანრიანი ნოკია", უფრო სწორად "უფანრო მაგრამ, ფანრიანი ნოკიის წინამორბედი შავთეთრი ნოკია" ვიყიდე სულ ვტრაბახობდი რომ ყველაზე მაღალ High scores-ებს მე ვაგროვებ, სნეიქის უძლიერესი მოთამაშე ვარ და თუკი სნეიქის მსოფლიო ჩემპიონატი გაიმართება (თუ უკვე არ იმართება სადმე) პირველზე თუ არა საპატიო ათეულში (ხაზს ვუსვამ: მთელს მსოფლიოში სნეიქის მოთამაშეთა საპატიო ათეულში) გავიდოდი.
მოკლედ დიდი თავდაჯერებით შევუდექი snake4-ის თამაშს. ჰმ, უმაღლეს ქულებში ვიღაც user: sverrehu, name: Sverre H. Huseby-ს 117474 ქულა მოუგროვებია მაგრამ ვინ არის ეს Sverre H. Huseby ჩემთან. მე ხომ სნეიქის მსოფლიო ჩემპიონატში საპატიო ათეულში გავედი (და სულაც დიდი შანსია რომ ამ ათეულში პირველი სამი საპატიო ადგილიდან მეჭიროს ერთ-ერთი). პირველად უმაღლესი სიჩქარით გავუშვი თამაში და პირველი დარტყმა-6550 ქულა. ჰაჰ, სასაცილოა, ეტყობა თამაშის საიდუმლოება იმაში მდგომარეობს რომ საშუალო სიჩქარით გავუშვა. გავუშვი 4 სიჩქარით. თავიდან 25361-ქულა მაგრამ მე ხომ ახლახანს დავიწყე თამაში, Sverre H. Huseby-ალბათ წლობით თამაშობდა რომ ასეთი მაღალი ქულა აეღო, თან მე ხომ "ფანრიანი ნოკიის უფანრო ვარიანტზე" ვარ მიჩვეული, კლავიატურას უნდა შევაჩვიო ხელები.
რაღა ბევრი გავაგრძელო, 2-3 ან იქნებ მეტი ვითამაშე, ყველა სიჩქარე მოვსინჯე, ყველა მეთოდი და მაქსიმალური რაც ავიღე 54350-ს არ ასცდენია. ჩემი სახელის წინ კიდევ სიამაყით წერია ამ ვინმე Sverre H. Huseby-ს სახელი. ბოლოს ნერვები მომეშალა, ვინ არის ეს Sverre H. Huseby რომ მისი რეკორდი ასე მიუღწეველია ჩემთვის, მსოფლიო სნეიქის მოთამაშეთა ოქროს თუ არა ბრინჯაოს მედლის მქონე პიროვნებისთვის. ხოდა რას ვხედავ:

SNAKE4 By Sverre H. Huseby

ხოდა ერთადერთი რაც მინდა, გავიგო ვინ ჯანდაბაა ეს Sverre H. Huseby, მივიდე და ვკითხო თვითონ მოაგროვა ეს ქულა, არის ამისთვის რაიმე საიდუმლო ხერხი თუ უბრალოდ ჩაიწერა სულელურ ლინუქსის კოდში (თუ რაც ქვია იმ ენას თამაშებს რომ წერენ) უმაღლესი ქულა რომ თავი სხვა გამოცდილ და ტიტულოვან სნეიქის მოთამაშეებზე უფრო ძლიერად ეგრძნო.

http://shh.thathost.com/about.html

No comments:

Post a Comment